Vad jag ogillar med Flickr.com

Hade svårt att komma på vilken sida jag skulle skriva vad jag inte gillade med, så jag hoppade över den tills vidare och gjorde några andra först. Så kom jag till den uppgiften där jag skulle lägga upp foton på Flickr.com...
Testade först att logga in med det användarnamn och lösenord som jag brukar använda på sidor jag registrerar mig på, fast utan framgång. Jag hade ingen aning om vad jag döpt mitt konto till även fast jag registrerade mig igår. Så jag tänkte att jag skulle få det skickat till mig. Efter ett jobbigt formulär med Captcha kontroll och ifyllelse av postnummer och dylikt fick jag till slut ett mail.
I mailet fick jag reda på att mitt konto hette twldagaz, vilket jag tyckte var väldigt konstigt då jag inte brukar använda de olika tillsammans när jag skapar ett konto. Listade senare ut att jag i själva verket har 2 yahoo konton, ett som heter twl och ett som heter dagaz, men det framgick inte i mailet utan dom stog ihop som ett enda ord. iallafall jag tog det senaste kontot jag registrerat, dagaz och började testa olika lösenord jag kunde tänkas ha använt, men efter 3 olika försök så blir man tvungen att använda en captcha kontroll vid inloggning, så att testa lösenord var inte aktuellt, utan jag gick istället in på länken till att få sitt lösenord skickat till sin mail.
Så jag skrev återigen in alla mina uppgifter med födelsedatum och postnummer, och dessutom denna jobbiga Captcha kontroll igen! Men nu var jag äntligen klar och skulle få mina fullständiga uppgifter:) Men nej, vad händer ??
Jo i sista steget av processen, EFTER att jag gått igenom att skriva in alla mina uppgifter, så kommer en ruta upp..
"Sorry, your password can't be reset online"



...Tyvärr Erik..., jag kommer inte att lägga upp 5 foton då jag vägrar att använda mig mer av denna tjänst.


Kommentarer
Postat av: hahaha aa gissa de du ;)

Tommy har blivit bloggkung yeeeyyy xD

2008-10-09 @ 11:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0