Personligt brev

Ansökan om tjänst….


Hejsan, mitt namn är Ingrid Torslind och jag söker härmed er tjänst som Interaktionsdesigner.

Jag är nyexaminerad från Nackademins yrkeshögskola där jag läst just, Interaktionsdesign. Efter två års studier så besitter jag nu breda kunskaper inom design, programmering och användbarhet för webben . Nu efter studierna så är jag hungrig på att få utöva mina kunskaper i praktiken och tror att jag kommer att kunna bidra med mycket positivt på er arbetsplats.  Som person är jag arbetsvillig, kreativ och provar gärna på nya utmaningar.

Utöver mitt brinnande intresse för webben så spenderar jag mycket tid åt dans. Jag har dansat Samba och har deltagit i flera stora events världen över.  Dansen har givit mig många bra erfarenheter som att prestera under stress och att samarbeta.

Jag ser fram emot att höra från er!

Med vänliga hälsningar:

Ingrid Torslind


Kommentarer
Postat av: Erik Gustafsson

Kom ihåg att det är inte personen i filmen som skrivit brevet...

2008-12-02 @ 13:35:54
URL: http://mrmufflonman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0