Svårast

Jag har inte haft så stora problem med något egentligen, då jag redan hade ganska goda kunskaper inom xhtml och css redan innan kursen.
Det som dock har tagit mäst tid är själva funderingarna kring sidan, där man fått gå och kolla på inspiration från andra sidor. Jag har även pratat med mycket folk som har fått ge synpunkter på sidan. Jag är långt ifrån klar och kommer fortsätta utveckla sidan med ett par fler inputs jag fått från olika håll.

Min slutsats är iallafall att man bör fråga omkring så mycket som möjligt när man bygger en sida för att få nya ideer och synpunkter.

nu kanske jag inte följde uppgiften helt i detta inlägg, men jag hoppas att det duger ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0